Com ha canviat Internet en 2 anys

|

Ja ho deia el meu professor de Semiòtica "Hem passat de la generació ROM a la RAM" en molt poc de temps. Això vol dir que ja no s'estila deixar-se tota la nit l'ordinador encés per baixar-se pel-lícues per l'Emule o Bit Torrent, mirar les sèries capítol a capítol i més coses diverses. Ara ho tenim tot al abast de la nostra mà. Les pàgines de vídeo i sèries amb streeming ja són el lloc més comú de la gent per veure tota mena de continguts; i les xarxes socials també són un exemple boníssim de com ha canviat la nostra manera de pensar i actuar en Internet.

Si abans estava molt de moda el Secons Life o Habbo i la fugaç però intensa moda dels Fotologs, Metroflogs etc. Ara no hi ha cap persona qui vulga dir-se dins del nostre món que no tinga Tuenti Facebook o Twitter, o les tres també i més.
Estava llegint un article on Juan Valera explica que tots els mitjans han de estar presents per força a aquestes xarxes
Jo només espere que sàpiguen bé com posicionar-se perquè a mi sincerament em resulten un poc pesades totes d'una. Em fan sentir-me com quan ixes de festa un dissabte i tens a tots els imbècils que volen donar-te flyers.

El tema simplement és curiós, tots a colzades per arribar els primers; encara me'n recorde de totes les hores que he malgastat davant del Messenger per no utilitzar-ho ara gens, i com jo tota la gent que ve darrere de mi, representa el passat. Senzillament increïble


Imatge:http://nolovisites.files.wordpress.com/2009/11/1226408205541_f.jpg

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada