Els anunciants es dirigeixen a un públic molt divers, és clar, però és la seua obligació almenys saber mantindre al públic que ja té en comptes de deixar que s'indigne i potser deixe de comprar-te.
Anem a vorer 2 anuncis que poden fer que perdes a un target
I aquest, que fa just el contrari. Em pareix una manera de retòrica publicitària senzilla però molt ben feta, perquè canvia el significat de l'espot amb només la veu i no perd, sinó que guanya en targets.
Poc més per hui.
Possibles pàgines interessants
Enllaços de Classe
Buscar
Etiquetes
- Branding (1)
- canvi climàtic (1)
- català (1)
- comunicació política (1)
- corrupció política (1)
- Estudis Universitaris (1)
- Internet (1)
- La (1)
- Les noves tecnologies (1)
- llengua (1)
- Marca (1)
- musica (1)
- música (1)
- política (1)
- proves (1)
- Publicitat (1)
- Xarxes Socials (1)
Arxiu
-
►
2009
(11)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (3)
- ► de setembre (2)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada