La política i la comunicació de crisi

|

Sempre m'he preguntat qui collons dissenya les campanyes de comunicació política. Pel què sé, segons Loures Llorens, executiva de comptes de Bassat Ogilvy, una agència tracta de la mateixa forma una campanya política com un client normal. Aleshores, que?
Informació d'avui EL PAIS. ¿Sabeu que Espe ara va ser qui va descobrir Gürtel? Clar, jo intente pensar que la presidenta de la comunitat que ens governa a tots -perquè quan Madrid alça la poteta, tots olorem- no podria fer unes declaracions d'aquest tipus, però sí les ha fetes. Molt bé.
Clar , l'única cosa positiva de tot això és que els comentaris no arribaran a quasi ningú, perquè encara que la majoria de la població adulta i envellida que encara ens governa i esclafa contínuament amb la seua ment retrògrada ho llija; els demés no ho farem.
Com a publicitari m'indigna que encara ens intenten fer passar esta tipus de comunicacions i que ens quedem de braços creuats, com qui no vol la cosa. Ja tenen prou amb tots els líders d'opinió que tenen darrere, abocant tots els dies idees sense sentit, a vore si algú les sent i munta en col.lera, jo què sé.

Tampoc intente llançar les meues idees polítiques, si volguera fer-ho ja ho hauria fet, però no vaig a criticar eixes coses, perquè el bloc no aprofita per això, només intente fer una crítica constructiva de la nul.la capacitat de previsió dels polítics i als inútils que contracten o no per fer les seues estratègies de comunicació.

Foto: http://1.bp.blogspot.com/_JA9N62SX_Mk/STAIIS55CnI/AAAAAAAABRg/hUsI2fDYonY/s400/esperanza+aguirre.jpg

1 comentaris:

Jordi ha dit...

#aguirrefacts

Publica un comentari a l'entrada