La vesprada

|

No sé què escriure hui la veritat ,en estes hores mortes de la vesprada les idees no son molt productives, almenys no en el meu cas. Però vull que conste a l'acta què no em desagrada gens haver d'actualitzar el bloc, almenys tinc alguna cosa per fer en les pauses d'estudi.Finalment i amb un poc d'esforç hem aconseguit aïllar el saló de casa i poder climatitzar-lo, tot i que no vull pensar en la quantitat d'electricitat estarem utilitzant en estos moments. Un xicotet placebo que passava per posar una cortina entremig del saló i el passadís que condueix a les habitacions, vam procedir un palo de ventoses tipus dutxa i el vam col-locar entremig; i de moment pareix que funciona, el saló es habitable, en estos dies he vist coses que pensava que no veuria mai, l'alé se'm veia dins de ma casa, això no podia continuar així.

Coses què passen al dia a dia, si no les comente no serien els xicotets afers diaris que mantenen un poc la gràcia d'aquestos dies, plou, neva, fa fred, però només pots riure't, almenys al meu cas, no tinc una altra cosa què fer que estar a cas estudiant, i damunt el tempr m'alegra la vista un poc, pel moment sobreviuré al unes manteres i l'estufa.Vos deixe una imatge molt curiosa i fascinant d'estos dies, una foto pel satèl·lit que mostra l'illa sencera de la Gran Bretanya completament coberta per neu.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada