S'ha acabat

|

Puc dir-ho, hui dia 6, que les vacances han acabat. Han sigut uns nadals prou fàcils de digerirperò jo trobe que ja tocava, almenys per mi, un poc de rutina d'un volta, em fa falta; necessite preparar be els exàmens i tot i que no els porte gens malament, sense pausa i sense pressa, hauria d'aprofitat tot aquest temps mort que m'ofereix este mes per centrar-me del tot.


Fa un dia un poc estrany, tot i que ha començat prompte el dia per mi, no he fet gran cosa, m'he instal·lat una altra vegada a ma casa, què estava un poc buida i li faltava un poc de color. Tal tal tal, cosetes que passen, i ací estic!, digerint informació de tots els lloc i mitjans, però no fent molta faena.


l'Oratge diu que s'esperen fortes caigudes en les temperatures, i especialment demà potser ploga. M'apeteix, que voleu que vos diga, em recorda que estem a l'hivern i que toca un poc de mal temps; ja està be que ens paralitzem per un poc de mal temps quan a Europa això és el seu pa de cada dia, no passa res per dur el paraigües per si de cas, no som més intel-ligents per no dur-lo.


La pluja també pot ser bonica, aporta el mateix significat positiu que el sol, ciutats com Londres o Praga no serien les que son sense la personalitat que els dona la pluja i el mal temps.En fi, no m'apeteix escriure més sobre el dia que deuria ser el de reis, però que no estic celebrant, vos recorde que he fet la promesa del post sobre la dècada, salut a tots.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada