No m'agrada esta normalitat

|

És impressionant, qui diria què després de dos setmanes de temps més propi del nord què no del sud hom acabaria acostumant-se al fred, la roba ben grossa i la calefacció.
La veritat és que ara em trobe molt perdut, acabe de fer fa unes hores el segon examen i pel que veig les coses aniran fent-se més difícil amb el pas del dies, costarà compaginar-ho tot.
Però el que més em torna de tot això és la aplastant sensació de normalitat que m'envolta.
Pot ser que el pensament idíl·lic de estar estudiant a un altre lloc que no era ma casa, què havien canviat les coses i ja no tenia que suportar les típiques rutines aplastants.
Qui sap, però no m'ha agradat vorer el sol esta vesprada en eixir de l'examen, m'ha donat la sensació de estar en Juny; no, encara he de treballar massa, tinc massa projectes al cap perquè el temps es passe tan ràpid, he de demostrar el que puc fer i puc aprendre.

L'enllaç de la meua banda sonora d'estos dies :http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/radio1
Salut a tots, com és sol dir.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada